Comedy Weeks 1 Hour #TableTalk Live!

Lista komentarzy

  1. wojtas2169 napisał:

    Jak się jeździ na letnich...

  2. deadmau5 napisał:

    :-) nie tylko na letnich

  3. zombicz1234 napisał:

    http://rapidshare.com/files/216958350/Gry_240x320.rar

  4. hopaja napisał:

    Hamujesz - jedziesz z dwa razy większym impetem^

  5. czeskifilm napisał:

    abs, asr, dobr gumy i można śmiać się ze śniegu na drodze.

  6. stealth napisał:

    do "czeskifilm" przykro mi... ale wciąż najsłabszym elementem aut jest jego kierowca... nawet w najnowocześniejszym aucie i teoretycznie najbezpieczniejszymi, może się znaleźć debil który go rozwali... przykro mi ale abs, czy asr nie powstrzyma niektórych przed wejściem po pijaku do auta i wjechaniem pod TIRa w wtedy gówno ci dadzą te systemy :P

  7. Welniak napisał:

    @stealth: dokładnie. Szkoda, że bardzo często zdarzają się takie przypadki jak Ty mówisz. A co do a. Ruszanie z dwójki i hamowanie silnikiem a potem powolutku hamulcem głównym i można spokojnie jeździć.

  8. MietekKolanko napisał:

    Po prosty prawa fizyki, zima ich nie zmienia, one takie już są, złośliwe jedne...

  9. lasiodra napisał:

    suwalski tor kartingowy przy szkole "zielnej" po suwałkach jeżdżą lepsze fury niz ten passat (na blachach z olecka)

  10. uosiu napisał:

    zimowe prawa fizyki dodaja funu poruszaniu sie po miescie. Polecam uzywanie hamulca recznego na kazdym zakrzywieniu drogi ;)

  11. kukaracz napisał:

    @Welniak co do hamowania silnikiem zgadzam się, ale jakbyś w mieście ruszał na każdym skrzyżowaniu z 2 to pozdrawiam twoje sprzęgło.

  12. Timii napisał:

    A może czas odstawić VW i postawić na porządne auto ? ;d

  13. kot1422 napisał:

    To wszystko za sprawą prawie zerowego współczynnika tarcia w niektórych miejscach :P

  14. jerzykowsky napisał:

    WV to porządne auto. A ani ABS, ani ZIMÓWKI nie pomągą na naprawdę śliskiej nawierzchnii.