do "czeskifilm"
przykro mi... ale wciąż najsłabszym elementem aut jest jego kierowca... nawet w najnowocześniejszym aucie i teoretycznie najbezpieczniejszymi, może się znaleźć debil który go rozwali...
przykro mi ale abs, czy asr nie powstrzyma niektórych przed wejściem po pijaku do auta i wjechaniem pod TIRa w wtedy gówno ci dadzą te systemy :P
@stealth: dokładnie. Szkoda, że bardzo często zdarzają się takie przypadki jak Ty mówisz.
A co do a. Ruszanie z dwójki i hamowanie silnikiem a potem powolutku hamulcem głównym i można spokojnie jeździć.
Jak się jeździ na letnich...
:-) nie tylko na letnich
http://rapidshare.com/files/216958350/Gry_240x320.rar
Hamujesz - jedziesz z dwa razy większym impetem^
abs, asr, dobr gumy i można śmiać się ze śniegu na drodze.
do "czeskifilm" przykro mi... ale wciąż najsłabszym elementem aut jest jego kierowca... nawet w najnowocześniejszym aucie i teoretycznie najbezpieczniejszymi, może się znaleźć debil który go rozwali... przykro mi ale abs, czy asr nie powstrzyma niektórych przed wejściem po pijaku do auta i wjechaniem pod TIRa w wtedy gówno ci dadzą te systemy :P
@stealth: dokładnie. Szkoda, że bardzo często zdarzają się takie przypadki jak Ty mówisz. A co do a. Ruszanie z dwójki i hamowanie silnikiem a potem powolutku hamulcem głównym i można spokojnie jeździć.
Po prosty prawa fizyki, zima ich nie zmienia, one takie już są, złośliwe jedne...
suwalski tor kartingowy przy szkole "zielnej" po suwałkach jeżdżą lepsze fury niz ten passat (na blachach z olecka)
zimowe prawa fizyki dodaja funu poruszaniu sie po miescie. Polecam uzywanie hamulca recznego na kazdym zakrzywieniu drogi ;)
@Welniak co do hamowania silnikiem zgadzam się, ale jakbyś w mieście ruszał na każdym skrzyżowaniu z 2 to pozdrawiam twoje sprzęgło.
A może czas odstawić VW i postawić na porządne auto ? ;d
To wszystko za sprawą prawie zerowego współczynnika tarcia w niektórych miejscach :P
WV to porządne auto. A ani ABS, ani ZIMÓWKI nie pomągą na naprawdę śliskiej nawierzchnii.