Kevin Hart Stars in The Hilarious Comedy About Last Night- On Blu-ray and Digital

Lista komentarzy

  1. RAFALOSKAR napisał:

    PODPIS - to totalna BZDURA !!! http://www.dtmpower.net/forum/e90-2-m3/177160-m3-v8-engine-specs-pictures-56k-no-way.html

  2. Adder napisał:

    A co? Wierzysz, że dostajesz możliwie najlepszy produkt?

  3. napisał:

    Najbardziej opłacalny dla producenta, z zachowaniem względnie dobrej jakości w przypadku znanych marek ;)

  4. napisał:

    Sorry ale tak ze 20 lat temu to auta robiono "pancerne" np civic 5, czy golf 2. Auta które ciężko było zarżnąć nawet gdy się o nie nie dbało praktycznie wcale (kumpel ma civic 5 i absolutnie nic nie robi nawet jak szwankuje aż dziwię się ze od 2 lat się nie zbuntował). A dziś gdy są de facto lepsze materiały i sposoby ich obróbki, to mam uwierzyć iż teraz nie da się zrobić wozu który wytrzyma tyle co 20 lat temu BZDURA. Te auta mają przeżyć pierwszego właściciela i gwarancję a gdy skończą 10 lat się posypać. Sprawa kolejna utrzymanie, stary wóz = tanie części więcej na paliwo (o może 10 %), nowy wóz = drogie części + skomplikowany serwis trochę mniej za paliwo. Przykład mój wujas miał bravę 98r i jako tako nim jeździł, teraz kupił peugeot w sumie nie wiadomo jaki bo to wszystko to samo XD diesel 2008 r i nim nie jeździ bo go nie stać XD jak dla mnie kabaret, a mi się dziwił że kupiłem motor 125 poj a nie 500-600 cm3 ale przynajmniej mnie na niego stać. Tak więc to co nowe nie zawsze jest lepsze i ja osobiście tak w te nowe plastikowe puszki bym się nie zapatrywał, bo koszt paliwa to jedno, cała reszta to drugie. Na starych autach odrobinę dokładasz na paliwie ale oszczędzasz na częściach, a nowych na odwrót. Kolejna sprawa iż w starych autach o prostszej konstrukcji zrobisz wiele sam a w nowych to tylko ASO bo mechanicy się na elektronice nie znają XD.

  5. JanuszTorun napisał:

    Po co ten przecinek po słowie "ich" przed "żywotność"?? Tak na wszelki wypadek wrzucony jeden przecinek w przypadkowe miejsce, żeby nie było, że brak interpunkcji?

  6. jdud1 napisał:

    Przepraszam za przecinek, jest on niepotrzebny, pojawił się przez moją pomyłkę, ale już nie mogę tego edytować.

  7. mpa1986 napisał:

    biznes is biznes

  8. Patryg napisał:

    Kazde nawet nowe auto jest w stanie zrobić przebieg ponad 500 tyś. Z tym ze trzeba je serwisować.... Oleje sa nie tylko w silniku ale i w napędach skrzyni. Płyn w wspomganiu układzie chłodzenia.. Skaczyła sie era aut dla polaczka który wyminiał olej co 30 tyś km z filtrem oleju filtrona a resztę przedmuchał i cieszył mordę jakie tanie w utrzymaniu jest auto. Panda jest tania w utrzymaniu ale polaczek nie kupi pandy tylko okazyjnie mercedesa lub bmke ew audi z 3 litrowym motrem i wierzy zetakie auto po 8 latach ma 166 tys przeiebiegu nie ono ma minimum 400.. Kupiłem volvo z 2011 roku przebieg 159 tyś... a były i takie które miały ponad 200

  9. jdud1 napisał:

    Już w tej chwili nie każde, renault w swojej nowej wyrafinowanej jednostce diesla 1,6 podaje przebieg rzędu 300 tyś km, co więcej nawet w dobrych i dopracowanych jednostkach osprzęt psuje się szybciej, a przecież w ciężarówkach jest to tak zrobione, że wytrzymuje trzykrotnie większe dystanse bez awarii. Co do cofniętych samochodów to 100% racja, w starszych volvach silniki wytrzymywały nawet 800 tyś km co jak na silniki benzynowe było ogromnym osiągnięciem.

  10. napisał:

    słuchajcie a a daleko zajdziecie. Podczas produkcji bierze się jeden silnik z seri i sprawdza się go na hamowni właśnie w taki oto sposób, po czym idzie on na ponowne przetopienie materiału, nie katuje się tak wszystkich silników.Pozdro.

  11. jdud1 napisał:

    "Jak wynika z badań OECD, co drugi Polak nie rozumie prostego tekstu"